Justyna Kowalewska

Jestem trenerką personalną oraz certyfikowaną instruktorką pilates.

Na co dzień zajmuję się naprawianiem kręgosłupów pracowników biurowych oraz leczeniem za pomocą ruchu. Mam za sobą szereg szkoleń w zakresie diagnostyki i treningu funkcjonalnego, zdrowego kręgosłupa i dietetyki.

W swojej pracy stawiam na prawidłową technikę, bezpieczeństwo i pełen profesjonalizm. Zaufaj mi, a zobaczysz różnicę!

Czy wiesz?

Czy wiesz, że według ekspertów około 80% populacji cierpi bądź będzie cierpieć w przyszłości na bóle kręgosłupa? Albo że przyczyną co trzeciej wizyty u lekarza jest właśnie ból pleców? Jeżeli podobnie jak ja, jesteś pracownikiem biurowym, na pewno chociaż raz doświadczyłeś dyskomfortu związanego z długimi godzinami siedzenia w jednym miejscu. Prawdopodobnie cierpi na tym nie tylko twoje samopoczucie, ale również twoja produktywność i pewność siebie w pracy.

Dzięki temu, że spędziłam kilka lat jako pracownik biurowy, nie jest mi obcy żaden z typowo korporacyjnych problemów. Ja również długo walczyłam z bólami barków i kręgosłupa, na które nie pomagały żadne zabiegi rehabilitacyjne, a także z ciągłym brakiem czasu na treningi. Po latach prób i błędów, udało mi się wypracować wiele dobrych nawyków i zdobyć wiedzę, którą chciałabym się z tobą podzielić. W przeciwieństwie do wielu trenerów, którzy skupiają się tylko na rozbudowie masy mięśniowej i redukcji tłuszczu, ja stawiam na funkcjonalność i rozwój sprawności fizycznej.

O mnie

Jestem trenerką personalną oraz instruktorką pilates w statusie „work in progress”. Fitness i zdrowy styl życia to moja pasja, którą uwielbiam dzielić się z innymi. Od dziecka jestem związana ze sportem, nie umiem usiedzieć w miejscu, przez co ciągle szukam łatwych sposobów na bycie fit, nawet mając pracę biurową.

OPINIE MOICH KLIENTÓW:

 Współpraca była bardzo dobra, bez żadnych problemów z umawianiem spotkań czy ich ewentualnym przekładaniem. Zajęcia zawsze starannie przygotowane, jeśli chodzi o mnie to Justyna miała świetne podejście, mimo mojej całkowitej nieznajomości tematu jakichkolwiek ćwiczeń. Po 1,5 miesiąca współpracy widać efekty m.in. poprawa postawy, wzmocnienie mięśni, lepsza sylwetka, a co najważniejsze minęły bóle kręgosłupa (związane z dyskopatią). Mogę szczerze polecić.

Marcin E.

 Justyna jest bardzo miłą i pełną pasji osobą. Pomimo rozpoczęcia współpracy w trakcie pandemii i brakiem możliwości korzystania z wyposażenia siłowni, proponowane treningi były zróżnicowane, obejmowały nie tylko bieganie, a także ćwiczenia w terenie i w domu. Ponadto mogłam liczyć na porady w zakresie żywienia i odchudzania. Polecam!

Basia J.

Trenerka jest bardzo profesjonalna, punktualna a przy tym bardzo miła w kontakcie z klientem. Dowiedziałam się mnóstwa rzeczy o wadach swojej postawy, a także przydatnych mikrotipów, które mogą znacząco wpłynąć na jej poprawę. Każdy trening to niemal dwie godziny wspólnego relaksu. Polecam każdemu! Ćwiczenia są dostosowane to umiejętności i poziomu zaawansowania klienta!
Karolina W.

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Justyną. Rzadko ćwiczę i chodzenie na siłownię bardzo mnie krępuje – z Justyną ćwiczyłam online w bardzo swobodnej atmosferze. Zwróciła uwagę na moje problemy z postawą i kręgosłupem, zaproponowała odpowiednie ćwiczenia i sposoby na zredukowanie bólu – ale bez krytyki czy oceniania. Ćwiczenia odpowiednio dopasowane do mojego poziomu wysportowania (a raczej jego braku), dały poczucie dobrego zmęczenia, ale nie wyczerpania.
Agnieszka S.

Trening siłowy

Joga

Trening funkcjonalny

Pilates

Zdrowy kręgosłup

Dietetyka

Współpraca

Razem gramy do jednej bramki

N

Bezpieczeństwo

Czuwam na poprawną techniką i twoim komfortem

Z

Rezultaty

Zyskujesz wyrzeźbioną sylwetkę i zdrowy kręgosłup

Zapisz się do mojego newslettera

CAŁA PRAWDA O SIEDZĄCYM TRYBIE ŻYCIA

CAŁA PRAWDA O SIEDZĄCYM TRYBIE ŻYCIA

Już od dawna mówi się, że siedzenie jest równie - albo i nawet bardziej - szkodliwe dla zdrowia, co palenie. A siedzimy, niestety, coraz więcej. Najnowsze dane są zatrważające: w ciągu ostatnich 50 lat liczba stanowisk bazujących na pracy siedzącej wzrosła o ponad 80%...

czytaj dalej
10 DROBNYCH ZMIAN, KTÓRE MOŻESZ WPROWADZIĆ OD RAZU

10 DROBNYCH ZMIAN, KTÓRE MOŻESZ WPROWADZIĆ OD RAZU

W zeszłym tygodniu pisałam o Ani, która w swojej codziennej rutynie popełnia kilka drobnych i na pozór nieszkodliwych błędów. Niestety, te błędy okazują się decydujące w kwestii jej powrotu do formy po pandemii. Jeśli jeszcze nie miałaś/eś okazji zapoznać się z...

czytaj dalej